Translate

środa, 6 czerwca 2012

stylizacja, babeczki i inne ;D

Kochane 

co powiecie na babeczki? ;D

babeczki z perełkami ;)
tutaj kolor kremu jest trochę przekłamany, krem był intensywniej różowy
A teraz czas na naszych stylizacji ciąg dalszy:
Malvi w ulubionej koszuli ;)
Malvi z naszyjnikiem z parfois, który dostała na urodziny ;)
naszyjnik z parfois i mała przeróbka artystyczna ;)
Madzia w czarnym kardiganie i apaszce-prezencie z Francji


Madzia z uroczym uśmiechem prezentująca stylizacje ;)
Niedługo recenzja maseczki oczyszczającej do skóry tłustej i mieszanej ;)
Próbka maseczki ;)
Pozdrawiamy Was ciepło i wrzucamy jedno zdjęcie z pikniku naukowego ;) ;*

Malvi z ułanami ;)
Zapraszamy tez na rozdanko  http://outside-glass.blogspot.com/  ;)

17 komentarzy:

  1. Babeczki wyglądają megapysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosić rodzinkę, albo zacząć brać udział w konkursach:)) Ja tak długo grałam o ten podkład w kilku konkursach, aż się udało :) A babeczki wyglądają pysznie, a ja na diecie jestem:( Sama czasem robię muffinki i dekoruje :))

    Zapraszam na moje rozdanie na blogu - nie wiem, czy widziałaś będąc u mnie:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. och ja sie odchudzam a z kazdej strony blogowiczki mnie atakuja jakimis pysznosciami:(
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w roku szkolnym niestety nie zawsze mam czas, ale w wakacje na moich paznokciach odbywa się istna rewolujca:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Za mundurem panny sznurem co nie !!! Śliczny naszyjnik a babeczki urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie dziewczyny :) Malvi świetny naszyjnik a co do babeczek pychotki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowne te babeczki mhhh....zjadłoby się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniammmm

    http://the-simple-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. na babeczki powiem mmmm a na naszyjnik też chcę! ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze te babeczki :)
    pisałaś, że ciekawi cię Jantar - właśnie dodałam jego recenzję, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre te ciasteczka w smaku? Bo ja jakoś mam dystans do wszelkiego rodzaju produktów w proszku..:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale apetyczne wygladaja! swietny post! Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądaja te ciastka! ;) obserwuje!:D oby więcej takich pyszności

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są takie babeczki. Muszę spróbować zrobić taki krem, ale w wersji nie z proszku :)

    OdpowiedzUsuń